Wednesday, September 26, 2007

Jag är lycklig

Ingenting kan rubba mig idag. Jag må se ut som någon ha kastat en burk vit färg på mitt huvud, gråhårig är en term jag numera är ett med. Jag må ha hår på tårna och osexiga knän, jag må ha en mage som påminner om 4 månaden. Allt det här vet jag. Men jag skiter idet. För idag är jag lycklig no mather what!

jAG HAR sätt IFK vinna mot gais, jag har sätt ifk ta ledning i allsvenskan. Jag tänker på pyttipanna i år är det fan vår tur! jag har druckigt plenty med öl mått bra och bara varit harmoni. Nu skall vi bara slå rasen från söder, danskarna från malmö och den vitkitast matchen aik borta. Då jävlar!

i år vill jag vinna i år vill jag mer än något annat vinna.

Älska änglarna!

Nu skall jag sova. jag är full

/D

3 comments:

Sus said...

yadayada.

Lyckan vara endast tillfälligt. Njut så länge det varar.
Nästa år kommer vi igen.

Äääälskar Malmöö FF :))
(som kommer att dänga er rejält)

Anonymous said...

Nämen är det sanning? Att Dante oxå är en ängel. Nu är ju mitt fotbollsintresse ganska svalt för tillfället. Men mitt hjärta klappar alltid för Blåvitt, Änglarna, the one and only IFK.

Dante said...

sus - Det enda laget som säger nästa år mer än oss är fan MFF.

Therroerse- Jag har alltid kännt att du är speciell. att det finns något lite exta med dig. Jag har aldrig kunnat sätta fingret på det. Men nu vet jag du är verkligen en ängel! ;-)

/D