Tuesday, June 03, 2008

Jag skäms

Det råder tystnad här på bloggen, detta på grund av att jag skäms. Jag har kommit fram till att i mig så bor det ett illa uppfostrat och inte alls trevligt litet svin.

Sist jag var ute så står jag lite lagom salongsberusad och beskådar en tjej, en helt vanlig tjej i 30+ åldern, visst hon var lite för överblonderad med lite för mycket burr i håret och med lite för mycket solarietimmar i ryggsäcken men ändock en helt vanlig tjej. Trots att denna helt vanliga tjej inte hade gjort det minsta ont så gick fylle Dante fram och frågade om han kunde få hennes autograf. Varför undrade den lilla flickvarelsen varpå jag svarade för du har alltid varit min idol Anki Bagger.

Ett ack så roligt skämt tycker Dante på fyllan men nu sitter jag här och inser att det kanske är föga roligt att bli misstagen för Anki Bagger om man är typ 30 bast. Så hur som hur nu sitter jag här och skäms.

Nackdelen med sprit onekligen. Hade jag knarkat så hade jag varit trevlig hela kvällen det vet jag.

Kids sluta aldrig knarka!

/D

3 comments:

Digidiva said...

HAHAHAHAAHAHA!!! Jag är både nykter och knark-opåverkad så här mitt på soliga onsdagen, men tycker ändå det var skitkul. Betyder det att allt är kört för mig? Att jag helt enkelt bara är genomond...?


http://digidivas.blogspot.com

Mamma Vilja said...

Som den oknarkande plastmorsa jag är nuförtiden uppskattas elaka historier från utelivet.

Jag får helt enkelt knarka på halvtid.

Dante said...

Digidiva - Du är så där helt igenom genomond. Vilket helt klart är en kvalitet stämpel som heter duga. Du kommer äga i sommar. Det märks!

Frk Fri - Tant får hänga med ut någon kväll! Du får dock bygga ut din dansrepotuar och inte bara köra fågeldansen, saturday night och macarena. När du gör det så känner jag mig gammal.

/D