Thursday, June 12, 2008

Life hates me.

Kvartalsavslut och stackars Dante får slita som en hund och så är det ju EM och så varmt att man inte kan sova. Kort sagt farbror Dante är lite småsliten.

Som pricken över i så gifter sig äldsta lilla systern i helgen och jag skall vara toastmaster så då måste jag ju vara på tårna. Alltså det här med att gifta sig, visst jag kan förstå att gifta sig är lite småkul men varför måste man göra det till en sån stor grej? Båda systrarna har satsat på sagobröllop med extra allt. Well där gick mitt arv åt helvete. Förresten har ni hört talas om jungfruresa? Det är tydligen som så att innan man gifter sig så skall man åka på semester till något varmt land och shoppa med sin far. Är detta verkligen en tradition är har systrarna fintat till sig en soft semester med farsgubben?

När det blir dags för Dante att gifta sig så blir det en stilla ceremoni för dom närmsta sörjande fan jag får ångest av allt stirr kring sådana där stora arrangemang.

Så vad har hänt annars i mitt liv sen sist? Inte så jäva mycket faktiskt jag har mest suttit och gråtit och tänkt på mina shortcomings när det kommer till att bära solglasögon. Vilken mäktigt sågning jag fick av er alla. Den enda som gav mig lite cred var Mange och det känns ju liksom värdelöst eftersom han har snott sina glasögon från Charlotte Perelli, well ni hajjar hans smak då.

Digidiva pratar om vikten att få fram sin plutmun i sina glajjor. Well plutröv har jag hört talas om men plutmun, well det vet i fan. Men faktum är att jag aldrig riktigt gillat mina läppar dom påminner faktiskt om en småfet röv i omfång och look. Ja fy fan.

För en gång skull sågar tjejen mig på ett sätt så jag slipper slå upp hälften av orden i en ordbok. Hon skrev för en gång skull helt begripligt!

Tone tycker läget är så risigt att jag bör typ donera sperma så jag får råd att löka iväg 900 pistoler på ett par nya glajjor.

Rewdboy använder ord som för små och ser rolig ut. Jag får väl vara tacksam att han höll inne med förra säsongens och och o-kitchigt.

Terror är den enda som försöker vara snäll men det beror bara på att hon är nykär och ser rosa små moln och älskar livet. Hade man skickat henne till Guantanamo bay så hade hon älskat maten och alla snälla vakter. För övrigt så avslutade hon med att jag skulle köpa ett par nya glasögon.

Ikväll gråter jag mig till sömns.

Ikväll dyker Mr S upp från sin exil i kina. Det kan nog bli lite småblodigt ryktet säger att man inte får knarka i kina.

/D

4 comments:

rewdboy said...

jag kände ju att du inte va på topp så ja försökte hålla inne med dom taskiga orden. men jag måste ju samtidigt vara ärlig. du greppade vad jag försökte få fram tror jag. ser fram emot att få se kort snart på din nuna i nya shades...

rewdboy said...

förresten...kan du ta bort så man slipper skriva den där fula koden när man kommenterar. hatar dom verkligen

*urkburk*

nu måset jag lixom skriva "pzbuaqfm" bara för att få kommentera

rewdboy said...

den här gången blev det "ohtczpyg"

Anonymous said...

Mwahahahahaaaa, du är för skön Dante. Guantanamo minsann :)