Monday, December 31, 2007

Kaffedrickar ni är öken

Det finns två slags människor här i världen, dom som dricker kaffe och dom som inte gör det.

Alltså kaffe what is the fucking deal? Det är varmt vatten med några bönor i som någon stackars barnarbetar har fått slita hund för att skaffa fram. Det som stör mig mest med kaffedrickare är deras jävla pladder på mornarna, ”oohh jag är inte mig själv förrän jag har fått min första kopp kaffe i mig” Well jag är inte mig själv förrän jag har fått mitt första blåsjobb på morgonen men hör ni mig gå omkring och gnälla för det? Nää precis jag biter ihop och kämpar vidare.

Men Dante du är så orättvis säger ni, kaffe har ju koffein i sig och det gör ju att man piggnar till. Ja verkligen koffein är skitstarkt! Käft och peta i er något uppåtjack istället, varför inte lite Ecstasy? Där har vi en drog som är fett med underskattat.

Hela mitt liv är fullt av halvtomma kaffemuggar, lattemuggar dom står över allt, på jobbet, hemma i butiken. Varför varför går man och köper en latte för 35 kr om man aldrig och då menar jag aldrig dricker upp den? Please drick upp skiten så kanske ni får en koffein kick så pass stark att ni orkar ta undan er kaffemugg.


Så rådet från Farbror Dante är om ni inte kan hålla käften och prestera på mornarna som alla andra så peta i er lite E så ni blir som folk och skall ni absolut dricka kaffe se då för helvete till att ta hand om alla kaffemuggar som står över allt.

Yes i dag är jag på gott humör!

/D

3 comments:

Anonymous said...

Dante! Du är underbar! U n d e r b a r! Jag ska skriva ut det här inlägget och sätta upp på kylskåpet!

Anonymous said...

Kylskåpet på jobbet alltså, i min förkylningsförvirring kom det inte med.

Dante said...

Petra you show them girl!
bra där!

/D