Tuesday, November 06, 2007

Min värld krossas.

Det är inte ofta Dante lyckas prestera behjälpligt, det är mest pekfingerstyra in en halsvlakvinballe för att sen några minuter somna mitt i akten. Sen vaknar man upp och skäms. När jag sen vandrar hem så känner jag mig sig som den största loosern.

Men vandringen hem efter natten med Sarah var annorlunda. Jag kommer så väl ihåg natten med Sarah, eller nä vad jag kommer ihåg är känslan efteråt. Jag var så bra jag var så bäst. En kvinnlig orgasm har jag fram till natten med sarah typ trott varit lite av en myt något som bara förekommer på porrfilmer. Men denna natt så var det faktiskt en tjej som njöt av Dantes stora svarta fasa. Detta har jag levt på i flera år. Jag har kännt mig som kungen av kvinnlig njutning, jag Dante är helt enkelt bäst.

Så slår jag upp dagens tidning och läser detta, jag känner mig plötsligt inte alls så speciell.

Livet går vidare.

/D

No comments: