Tuesday, November 27, 2007

Ikväll skall det mysas

Vissa dagar är allt grått och trist inget blir som man tänkt sig. Vad är då bättre att hitta en lugn vrå och motionera lite genom att rasta sitt kön. Att besudla sig själv är något som kräver en bra onanifantasi, mina fantasier har stått i stå på sista tiden och porrsurfa hinns ej med, kort sagt det har varit torrt och tråkigt hos Dante. Men så läser jag detta och så plötsligt så får lyser hela mitt ansikte upp som 3 åring på julafton. Ikväll skall det ryckas i Dantes 56 cm stora svarta fasa.

I övrig så har det varit några spännande dagar, natten mot söndag så försökte skurkar ta sig in i butiken. Hela fönsterrutan är smashad, nästa lager fönster är dock av en lite mer robust variant, dom hade bankat med slägga 4-5 gånger innan dom gav upp. Grannarna som ringde polisen sa att hela huset skakade så dom måste verkligen tagit i. Skönt att vårt beslut om att pröjsa för dyra dyra fönster lönade sig. Dock grymt jävla brunt att torska på självrisk på 8000 kakor bara för några idioter försöker på sig ett bryt.

Well nu har jag inte tid med er längre nu skall det blir kvalitetstid för eran hjälte Dante.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Och ikväll ska det mysas här. Så det så hahahah. Me, my self & I.

Jäkligt trist att du råkat ut för bovar och pissig självrisk. Inget man vill råka ut för så här när det lackar mot jul. Fuck them.

Mamma Vilja said...

Kom igen... nu har du roat dig på egen hand i flera dagar. Jag är understimulerad på jobbet och surfade in här för att tvingas läsa samma gamla inlägg IGEN.