Friday, November 23, 2007

Bra spelning igår!

Orutinerade lirare vaknar upp en dag som denna och mår för djävligt huvudet värker allt är kaos allt man vill är bara att dö. Då brukar följande ord yppas ”fy fan vad jag mår dåligt nu skall jag aldrig mer dricka sprit igen”

Rutinerade lirare ala Dante säger ”fan vad jag mår dåligt nu måste jag dricka sprit igen, snabbt”

En bra kväll igår Happy briljerade verkligen!

Idag när boysen kom förbi butiken så tänkte jag skryta lite om en av souvenirerna som låg på Dantes köksbord i morse när jag vaknade, nämligen Happy Mondays låtlista som var tejpad på scen under gigget. Tjejen och vår lilla praktikant var snabbt uppe efter konserten och snodde åt sig den lilla guldklimp. Men en av grabbarna hade lyckats ta sig backstage efter gigget och snacka lite med Baz himself. Jag valde att vara tyst och jag knöt näven i fickan och tänkte sablar.

Nu skall farbror Dante stänga av allt vad datorer heter och bara lägga sig i soffan och låta spriten sakta men säkert lämna min kropp.

Adjö

/D

3 comments:

Anonymous said...

Skulle vilja veta låtlistan. Kan lägga in den bland kommentarerna? Tack på förhand! /Micke

Dante said...

Micke, Låtlistan kommer här

1. Kinky Afro
2. Cods Cops
3. Angels N Whores
4. Uncle Disfuntional
5. Loose Fit
6. Country Disco
7. Rev Black Grape
8. In the Blood
9. Hallelujah
10. Jelly Bean
11. Step On
12. 24 Hour Party People
13. Photographs
14. W.F.L

Faktiskt ett jäkligt tajt spelning lät faktiskt jävligt jag vart positivt förvånad! har ett gäng softa bilder som tjejen tog får se om jag pallar lägga upp dom.

Softa

/D

Anonymous said...

de stannade dock vid step on.