Monday, July 16, 2007

Lycka!

Jag har haft semester i två veckor nu. Vädret har varit lite så där minst sagt. Igår var det visserligen fint väder men det räknas inte eftersom det var en söndag. Söndag känns inte som semester söndag är söndag.

Idag har det dock varit underbart väder, strålande sol gassande värme helt magiskt väder. Så idag har jag jobbat hela dagen. Ja för idag var jag tvungen att jobba och fixa i ordning provisrapporter och löner. Så jävla brunt.

I söndags så var det en heldag i helsingborg för öl och fotboll.

Nedan bild togs i slutet av första halvlek, det stod 2-0 till IFK, det var underbart väder, jag hade slurpat i mig några öl och var så där skönt berusad. Ni vet så där full man känner sig lycklig som om ja fan allt kommer nog lösa sig. Vi hade dessutom lyckas ta oss in på olympia utan att betala, jag har semester kort sagt livet var rätt så harmonisk. Men varför ser jag då så skeptisk ut varför ler jag inte varför ser jag inte lycklig ut? Jo för jag vet att vi kommer släppa in ett billigt 2-1 mål och jag vet att i slutet av matchen så kommer vi tappa matchen till 2-2. Jag vet för jag har varit med förut därför ler jag inte, därför är jag inte lycklig.



Avslutningsvis så tog tjejen tog med sig en liten bulldog som heter India som skall passas ett tag. Hunden är rädd för män. Den skakar som ett litet asplöv när den ser på mig. Jag har fått muta hunden med salami och tonfisk och en lång promenad och nu börjar den slappna av lite och ligger till och med här i soffan med mig nu.

Precis vad jag behövde nu har jag två bitches som skäller på mig här hemma.

Lycka!

/D

4 comments:

Sus said...

Och din tredje bitch är i stan.
After beach ikväll, fixa ;))

Anonymous said...

Hoho, tre bitchar! Inte illa! En bulldog som är rädd för män? Full förståelse för den lilla hundstackarn. Män är farliga saker.

Sus said...

Har du semester härifrån också??

Hoho *ekar tomt*

Dante said...

Sus - Tack för en bra kväll! Vi vart rätt fulla va?

Therrorese - Men som alla bitches så börjar hon gilla dante efter ett tag ;-)

Sus - Jag har semester från allt. Jag onanerar knappt äns.

/D