Wednesday, July 04, 2007

Jag och mina tårhår

Ännu en molnig dag i malmö. Jag är lite små trött och funderar på att sova middag innan jag drar iväg och tränar. Har man semester så har man.

Träningen går faktiskt bra! Vågen står i stort sätt stilla vilket suger men nu känner till och med jag att jag har tappat i omfång. Bilringen i ryggen verkar ha försvunnit och jag har fått svank. Ingen ser min svank, jag vill visa upp min svank. Jag önskar jag vägde 52 kg var en ung blond tjej som spelade in en porrfilm just idag så jag riktigt skulle kunna svanka upp mig själv och visa upp min fina svank. Men näää jag är 33 år en äldre herre och ingen ser min svank. Bittert.

Dock finns det fördelar med att vara gubbe. Jag har ju tidigare berättat om mina hår på tårna som likt ogräs växer och fröjdas. Jag har hatat dessa hår jag har stört mig på dom men nu i semester tider så ser jag att det finns fördelar.

Jag kan tillfredställa kvinnor så där lite casual mitt ute bland folk utan att någon märker det! Fan vad grymt! Hur då undrar ni? Easy, jag har på mig sandaler (har man sandaler har man aldrig på sig strumpor givetvis) och ställer mig på en busy uteservering med mycket folk och frodiga babes. När jag observera någon som behöver lite kärlek från Dante och hon har kjol så går jag helt enkelt fram till henne och positionerar min högra fot under hennes kjol, nu kan mina lång tår hår kittla och stimulera hennes sköte på ett diskret och härligt sätt.

Hår på fötterna som en hobbit äger.

Hepp!

/D

4 comments:

Anonymous said...

Akta dig så att inte tjejen har en gräsklippare til sköte ;)

Anonymous said...

Hahaha, jamen varför inte Dante :)

Dante said...

Bling - Alla vet ju att man ej använder grässklipparen när det är blött i gräset. Samma princip för mina tårhhår och fuktighet, när det är blött då klippts det inte. Och ja så bra är mina tårhår att allt blir blött ;-)

Therrorese - Fika snart eller? ;-)

/D

Anonymous said...

Hahahaaha,jag skrattar och skrattar! Igen. Det behöver jag. tack Dante!