Tuesday, July 10, 2007

Hemma igen

Så vad jag då hemma igen efter några dagar on the road. Med en desperat blick och darrande underläpp så har jag försökt fly regnet med föga lycka. Nu är jag tillbaka i Malmö och solen skiner! Så vad gör jag då? Jo jag ligger här i soffan och ser på Tour De France.

Så in your fucking face solen, visst du skiner lite idag men tro nu inte jag kommer springande och fjäskar för dig inte. Nä jävlas du med mig så jävlas jag med dig. Jag har nya vänner, hälsa på Eurosport gymning och porrsurfande, yes med dom har jag minst lika kul som med dig. Om du börjar skina regelbundet så kan jag tänka mig att börja leka med dig igen men jag är fan inte needy jag inte.

Efter öl och en pizza igår så var jag grymt sugen på att träna idag, jag gjorde mig redo och vid 11 tiden så stack jag ut på cykeln. Men tji fick jag ena pedalen sprack det gick visserligen att cykla men jag vågade inte köra en lång tur utan jag vände hem med svansen mellan benen efter bara 63 minuter och 25,83 km. Nu ligger jag som sagt och glor på touren men jag är lite sugen på att dra och gymma efter det. Vi får se hur det blir med det.

Tja i övrigt så har det inte hänt så mycket i mitt semesterliv. Jag har inte rakat mig på dagarna tre och jag ser för jävlig ut. Jag har aldrig fixat att vara skägig längre än så här eftersom jag
A) Ser ut som en idiot
B) Det kliar som fan
C) har vita hårstrån i skägget vilket påminner mig om att jag inte är 25 längre

Nä nu måste jag fokusera tvn så hej då

/D

4 comments:

Anonymous said...

Och jag har inte rakat mig på fem dagar.

Sus said...

Ses nästa vecka kanske? Om herr Dante befinner sig i Malmö då vill säga..

Anonymous said...

Jag har nu kommit pa vilken outfit som ar fulare an cykeloutfiten.

Vatdrakt, cyklop och fenor. T o m varldens charmigaste valtranade dykinstruktor ser latt fanig ut i det.

Fotografering av mig vatdrakt ar strangerligen forbjudet!

Dante said...

Blingbling - Jag tror inte på dig! skicka bildbevis ;-)

Sus - Jag är i malmö så klart vi får hugga drinkar då! fan skumt att du har flyttat liksom btw.

Anna - näää men oj vad jag tycker synd om stackars dig som är i thailand och tvingas ha på dig fåniga dykutrustningar för du skall dyka bland koraler och ha det chill. När jag tvingas cykla i regn och blåst. Synd om dig anna så synd ;-)

/D