Friday, July 04, 2008

Rebellen Dante

Igår var det smoking middag alla var uppklädda till tänderna utom Dante. jag var så jävla fylleskakig i händerna så fluga eller slips för den delen var helt otänkbart, det var omöjligt att knyta. Så jag körde uppknäppt skjorta med min svarta svid. Helt klart ett statment som jag var nöjd med.

Efter award dinnern så drog vi in till stan, jag var tillbaka på hotellet strax efter 0500 och eftersom jag insåg att det skulle bli rätt kasst med frukost så tyckte jag det var en bra ide att skaka igång köket på hotellet och få dom att vispa i hopp en skön clubbsandwich. Obra eftersom dom jävlarna tog så pass lång tid på sig så kl började närma sig 6 innan jag kom till säng.

När konfen drog igång kl 08.30 idag så var jag inte tuff. Jag svettas alkhol och har kämpat grymt hårt för att vara med bidra hålla mig vaken och komma ihåg att andas och framförallt inte bajsa på mig.

Nu är det rast vila i 25 minuter till innan bussarna kommer och hämtar oss och så skall vi dra in till stan för det där moulin rouge middagen. Folk har på allvar hyrt kläder för att dressa upp sig. jag kör jeans och en Stonie skjorta. Eftersom det inte är någon konf i morgon så kommer folk gå all in inatt. Så om ett lite tag så kommer Prage få njuta av Dante och dryga 300 av mina kollegor. Det här kan bli bra.

/D

No comments: