Wednesday, July 02, 2008

Prag

Ja så vad då Farbror Dante i Prag.

På mitt jobb när man slitit hårt i 6 månader så skall man belönas. Nu kanske ni tror att man får spendera tid med familjen eller något annat mysigt men icke!

När man slitet i sex månader så åker man iväg på en kickof med hela EMEA organisationen. I dagarna tre så skall vi vidareutbilda oss ha awards dinner och som pricket över i så kommer vi på fredag ha en såååå "rolig" middag med Molin Rouge tema. Fy fan säger jag.

Sverige är det landet som har mest tjejer i bolaget vi har tre stycken. Det hade kanske varit kul att köra moloin rouge tema om det var massor med tjejer som kläda sig i slinkiga kläder. MEn att se ett gäng killar som har på sig en smoking med en 30 tals look på, tja det är ju ungefär lika tråkigt som att bajsa utomhus.

Det gäller att hålla en stabil fylla under dessa dagar så jag överlever.

Kanske hoppar jag av söker politisk asyl och börjar jobba på en stångbar och uppträder som shemalen Dante. Då kan ni komma förbi och stoppa pengar i min string.

Adjö

/D

4 comments:

Anonymous said...

med tanke på att det är molin rouge-tema, molin rouge var ett horhus, du befinner dig i tjeckien, the land of teplice, och det är bara du och dina omdömeslösa manliga kollegor som ska festa så skulle jag inte hänga läpp. molin rouge kan nog bli ditt livs firmafest.

Anonymous said...

Låter mycket bättre än vårt kommande 25-årsjubileum iaf. Vi åker till Riga. Med båt. Tre dar. Konfererar minst 3 pass och har ett kundbesök inbokat.
(10-årsjubiléet var en veckas segling i Grekland med respektive..)
Jag är besviken.

rewdboy said...

prag e ju skitkul. se till att gå till karlovy lazne. jävligt bra disco!

5 våningar med olika stil och galet röj!

http://www.karlovylazne.cz/index2_en.php

Jo tjena said...

Drick för mycket öl så ska du se att det nog blir bra =)