Monday, July 07, 2008

Hon är ond

Vet ni vad igår hördes det lite fnissningar från tjejens sida jag anade oråd och surfade in på några av dom forum hon härjar på. Så hittar jag följande sträng författade av tjejen.

LIVET MED EN IDIOT
Tjejen 08-07-06 21:12:24


"det blev tyst för en stund från mig.

gissa varför?

jo, jordfelsbrytaren gick och därför dog nätverket.

varför gick jordfelsbrytaren?

jo, min sambo skulle göra varma smörgåsar. han tyckte att smörgåsgrillen behövde rengöras så han spolade den under rinnande vatten helt enkelt. sen när han spolat den ren så stoppade han in elsladden i vägguttaget. då small det.

jag ska inte berätta om den gången då han diskade med yes handdisk i diskmaskinen. det är liksom överflödigt efter dagens övning..."


LIVET MED EN IDIOT [2]
MrX 08-07-06 21:15:41
Men se det hela positivt!

Din sambo ville göra en god gärning, han ville diska och förbättra statusen på hushållets tillbehör, och han gjorde det!

Tack vare att ni var så förutseende att ni investerat i en jordfelsbrytare undveks alla större risker för liv och hälsa och allt som hände var att den bröt strömmen.

Kontentan är att du har en hyvens sambo som villigt diskar och att ni har organiserat ert hem på ett bra sätt!

LIVET MED EN IDIOT
Tjejen 08-07-06 21:18:08
jag har förvisso köpt järnet men då till honom och han är den enda som använder det. förvisso är det mitt fel att jag köpt det till honom. man ger inte chipsmongon atomvapen och smörgåsgrillar.

jag är beredd att skänka bort honom till någon som kan hysa moderskänslor.

LIVET MED EN IDIOT
MrY 08-07-06 21:35:42
#0 har du inte dumpat han än ????
Jag sa ju åt dej att göra det för flera veckor sedan när det var nåt annat idioten gjort fel..... :)

LIVET MED EN IDIOT
Tjejen 08-07-06 21:37:33
man kan ju inte bara slänga ut en utvecklingsstörd och lämna den åt sitt öde. det vore omänskligt ju.

LIVET MED EN IDIOT
MrY 08-07-06 21:42:37
yeah right ! det där tror du ju inte ens själv på :-)

LIVET MED EN IDIOT [17]
Tjejen 08-07-06 22:01:38
kharma har ju gett mig min tilldelning, så egentligen har jag inte funderat på det, nej...

LIVET MED EN IDIOT
Mr X 08-07-06 22:16:22
Partner/ingen_partner som ett resultat av karma?

Nope.

Det var bara ett ömsesidigt val, inget mer. Det kanske var rätt, det kanske var fel, möjligen att tiden utvisar det, men det var bara ett fritt val.

LIVET MED EN IDIOT
Tjejen 08-07-06 22:44:31
det är helt omöjligt att jag skulle frivilligt göra ett så dumdristigt val. det är alltså kharma."


Ja jag är lika chockad som ni. Ni som läser min blogg regelbundet märker ju vilken vänlig och bra person jag är och framförallt hur jag i tid och otid hyllar tjejen och trots hennes shortcomings så överöser jag henne med kärleksförklaringar och uppmuntrande ord. Ja sån är jag.

Vad är då tacken? Ja ovan sträng uppenbarligen. VA VA VA! Vad säger ni om detta påhopp? Ingenstans lyser det igenom den tacksamhet hon borde känna för att jag skall göra smörgåsar till oss då på kvällen. Jag är stum av förvåning. Sen tycker jag personligen att om den där jävla brödmaskinen är såååååå ömtålig varför har man den då i köket och i närheten av vatten? Känns ologiskt. Och förresten det stod inga varningstexter om att man inte fick tvätta den heller. Skandal! Det finns många med mig som hade gjort samma sak kan jag lova!

Den där MrX verkar dock vara en halv vettig person som försöker ta mig i sitt försvar MrY verkar vara ondskan him self. Säkert någon släkting till tjejen.

Ja fy fan det är en ond värd vi lever i som låter sådana som tjejen härja fritt.

/D

2 comments:

Jo tjena said...

Så du tvättade alltså mackjärnet, med sladden i, under kranen? Hahahaha jag tror jag dör av skratt

Anette said...

Hahaha, tar du med dig hårtorken in i duschen också? ;)) Sorry Dante vännen men det blir tyvärr inte många genipoäng på det där. Hahahaha....