Wednesday, March 04, 2009

Tänkvärt

Vet ni igår skrev jag mitt 600 inlägg det är mycket det. Shit vad med pladder jag har hävt ut mig.

Well jag inser att jag var lite gnällig igår som hulkande skrev om hur synd det är om mig som har lyhörd lägenhet. Förresten så kommer jag ihåg en polare som verkligen hade en lyhörd lägenhet, som han sa "min lya är så lyhörd att jag inte kan se på porrfilm utan att skämmas"

Men det är inte därför jag loggar in på bloggen utanför att hylla en liten otippad lirare nämligen Paolo Roberto men i nedan intervju var grabben klockren och hade grymt många poäng.



Heja Paolo !

/D

2 comments:

Anonymous said...

Mwahahaha! Där trampade han på många kvinnotår. Inklusive hon som intervjuade honom tydligen.
Mina tår är hela. Heja Paolo!

Dante said...

Terror - Han kanske är lite väl simplistisk syn på saker och ting men jag tycker han är brillant när han ställer program ledaren mot väggen så där när hon börjar svamla om att andra kanske behöver regler, inte hon själv men andra.

Låt dessa andra tala för sig själv

/D