Monday, October 20, 2008

Strange world

På facebook finns det ju en application som heter compare people. Man jämförs tydligen med folk i sitt nätverk och sen rankas man utifrån vem som har mest röster. En liten rolig grej kan tyckas.

Men inte om man heter Dante för då får man svart på vitt vilken avskyvärd människa man är.

Okej när jag börjar bläddra i listan så ser jag att jag har två första platser, den man helst vill kyssa och att jag tydligen är typen som är mest trolig att skolka. Bra så. Fan vara killen man vill byta saliv med det känns ju bra. Det där med skippa skolan känns också helt okej. Jag skolkade i princip aldrig i skolan, jag var väldigt mån att sköta allt sånt där. Dock så insåg jag tidigt att ingen gillar en redigpetter så jag fejkade alltid att jag var den skolkande skoltrötta typen. Jag har härmed svart på vitt att jag lyckas luras.

Sen är jag två i better catch och rather get stuck in handcuffs med, båda tolkar jag som att jag är en bra lirare att hänga med och det är ju återigen bra så. Sen är jag ju även 2 i rather sleep with, kan det vara min stora svarta fasa som lockar?

Slutligen så är jag rankad som trea som killen som kan dricka mest.

Hade vi stoppat här så hade jag sträckt på mig spottat lite nonchalant på golvet och sagt typ ja inte fan är jag förvånad. Jag är en bra kille punkt.

Men så vänder vi på tabellen och bläddrar ner på slutet och hittar då följande läsning

Jag är rankad på 60 plats som better friend.
Jag är rankad på 70 plats som most trusthworty
Jag är rankad på 71 plats som most likely to do a favour for me
Jag är rankad på 72 plats som killen som har bäst humor
Jag är rankad på 77plats som den mest lyckliga snubben.

Okej skall man summera det här så är jag en grymt kass vän. En person som det inte går att lita på och som tillråga på allt inte lyfter ett finger för att bistå en medmänniska. Som lite grädde på moset så har jag kass humor och jag är en olycklig jävel. MEN jag är killen ni endå helst vill hänga med, kyssa och ligga med alltså säger det inte mer om er än om mig? Erkänn nu när ni tänker på detta så ser ni vilka freaks ni är och ni känner er nog lite smutsiga. Ni dras till avskyvärda människor, det är bara ett steg ifrån att dejta wife beaters. Skäms på er!

The story of my life, Dante killen man hatar att man gillar eller killen man älskar att hata. Låt oss konstatera att det är en underlig värld vi lever i.

/D



2 comments:

rewdboy said...

hehe..
den där compare people har jag åxå fått sjukt roliga resultat ifrån. stor humor

Mamma Vilja said...

Bra på att rädda en snuvig flicka i nöd är du i alla fall.

tack