Monday, October 13, 2008

Helgens höjdpunkter.

I fredags vart jag härligt salongsberusad på ett lokalt hak innan jag fick ta på mig min bästa farsor på stan min och gå till KB, 16 år I dörren och se på The Wombats. Det är nog en liten pedofil i mig trots allt jag kände hur blodet rusade i mig när jag såg dom små liven dansa och ha roligt. Jag drack shots och öl och sen gick jag hem och somnade utan att torka av handen. Jag känner obehag inför mig själv.

På söndag så lagade jag hemmagjorda hamburgare, tjocka som en fistfuckingnäve var dom. Mums! Efter ha stekt dom i ett halvt sekel så var det då äntligen dags att stoppa dom i munnen. Jag slår mig ner framför tvn och ställer ner tallriken på bordet. Eller rättare sagt jag skulle ha suttit ner tallriken på bordet men eftersom någon idiot insisterade på att ha ett tvbord i glass så såg jag inte riktigt vad som var bord och vad som var tomma intet. Jag ställde tallriken mer i tomma intet än på glaset och mina hamburgare föll med ett pladask ner på marken. Jag hanterade det hela mycket bra jag skrek och svor allt vad jag kunde sen la jag mig på golvet och åt upp maten endå. Jag känner obehag inför mig själv.

Ja det var min helg det

/D

1 comment:

Anonymous said...

Hahahahahaaaa.....!