Tuesday, November 11, 2008

Min nya hobby

Så var då fotbollssäsongen över och jag känner att en viss tomhet infaller sig. Vad skall jag göra nu? Vad är meningen med livet vad skall bli mitt lilla andningshåll i denna onda värld är frågor som hopar sig i min skalle. På något sätt bör jag aktivera mig, skaffa en hobby och försöka fylla denna tomhet som gnager i mitt bröst. Frågan är vad jag skall hitta på.

Som så ofta när mitt sinne grumlas och rådlösheten drabbar mig så vänder jag mig till Farbror Magnus som på många sätt är en rätt så klok man. Han befinner sig i samma situation som mig och sörjer över att säsongen är slut. Dock så har Farbror Magnus en bestämd flickvän som redan beslutat att Farbror Magnus hobbies under denna höst/vinter kommer att bli spinning och bodypump varpå Farbror Magnus inte har samma ångest över vad han skall göra med sitt liv nu under dom dystra månaderna.

Well hur som hur efter lite bollande av idéer så kom vi fram till att jag skall skriva en bok! En passande hobby kan jag tycka eftersom man kan tjäna en slant eller två också! Så vad skall min bok handla om undrar ni säkert. Well den kommer heter ”herrsurfning för Dummies” och boken kommer adressera viktiga faktorer man bör ta hänsyn till när man herrsurfar. Jag kommer både ta upp streamad porr samt även den lite mer klassiska nerladdningen. Jag är fullkomligt övertygad om att detta kommer bli en bestseller!

Många av er har säkert gått i fällan och glömt att rensa history fältet och cacheminnet när ni tittat på porr på tjejens dator. Eller den klassiska, gömt porrmappen under en oskyldig mapp men sen glömt att döpa om filerna så när frugan söker på ordet fistfucking och rimjobs på datorn så visar sökverktyget din lilla godisgömma. Well det finns många tips som jag er mentor när det kommer till herrsurfandet kan dela med mig av.

Givetvis kommer alla ni trogna läsare få ett signerat exemplar

/D

1 comment:

Sus said...

Självklart vill jag ha ett signerat exemplar!
Inte för att jag nååågonsin porrsurfar, men för att jag är jag liksom. En fin liten text ska det vara, speciellt för mig.

Och tömma catchen glömmer man bara inte. Rule nr 1