Tuesday, November 25, 2008

Hej hej hemst mycket hej

Med en imponerande regelbundet så delar jag ju med mig av mina tankar till er och nu go vänner skall jag erkänna en sak för er, jag känner mig gammal.

I helgen så var jag ute på lite galej. Ett gäng riktigt sköna lirare stod för sällskapet så det vart en grym kväll! Som det sig bör så fanns det en bra mängd sprit att tillgå. Jag noterade att vissa i sällskapet bytte lite saliv och planerade hur deras kroppsvätskor skulle blandas ut med varandra lite senare på kvällen. Bra så!

Det var inte utan att Farbror Dante vart avis med en rejält fyllekull men så tog jag mig en stilla slurp på min drink och tänkte tillbaka på dom åren när jag geggade på fyllan. Det var ett jävla meck att pekfinger styra in en lealös vinballe ja det var ju så där i ärlighetens namn. Det hela slutade med att man typ vek in kuken och pushade in den på bredden. Oftast fick man en sån böj på ballen så när det var sprutdags så pekade liksom kukhuvudet ut mot en själv och allt slutade med att man la satsen på sin egna mage och tvingades erkänna för sig själv att man knullat britta från blackeberg med baksidan av kuken. Well those where the days.

I övrigt så har det inte hänt så värst mycket i Farbror Dantes liv, jag jobbar som en idiot, total fokusering mellan 8-19 ingen luncher inga raster bara foka på att göra affärer. Dock så tror jag att jag snart kommer få vila! Jag har noterat att jag har börjat ha ont i bröstet. När jag tar djupa andetag så hugger det till som fan gäspa lika så dock så är jag inte förkyld eller känner mig sjuk på något sätt. Har jag tur så kanske det är en hjärtattack på G! Fan ligga på sjukhus bli matad med pizza och sen bli badad med en tvättsvamp av någon 17 årig praoelev.

Ja jävlar det där kan bli riktig bra.

/D

No comments: