Wednesday, August 06, 2008

Snart flyttar jag!

Efter en sjukt lång semester så börjar det bli dags att jobba snart igen, på mitt vanliga jobb. Jag har haft hela två halvdagar ledigt resten av tiden har jag jobbat i butiken. Framåt hösten räknar jag med att bli utbränd och sen sitta i soffan och kolla på hem till gården äta popcorn och allmänt chilla. Kan bli skitbra!

Annars da vad händer? Jo om dryga veckan så flyttar vi till större lya. Många par flyttar till större lägenhet för att dom skall utöka sin familj eller på annat sätt slå fast sin kärlek. Vi flyttar eftersom jag snarkar så pass att tjejen vill ha en tillräckligt stor lägenhet så hon slipper höra mig. Hon vart även eld och lågor över att det finns två badrum ett till mig och ett till henne, sen har hon pratat om två av dom andra rummen skall bli ett Dante rum och ett tjejen rum. En fyra på dryga 100 kvm för att kunna undvika varandra. Det är kärlek det mina vänner!

En nackdel med flytten är att jag varit utan Internet. Visst så köpte jag ett sån där 3puck men eftersom tjejen behöver den till jobbet på kvällarna så är jag Internet lös. Detta har så klart allvarliga konsekvenser för mig, jag kan inte längre herrsurfa. För att kunna rasta den stora svarta fasan nu så krävs det att jag använder min fantasi. Och det go vänner är inget roligt.

Jag är ju gammal nog att ha onanerat på 80talet dvs innan Internet så jag har en vana av att onanera med hjälp av min egen fantasi. I början gick det ju bra man låg och drog i den stora svarta fasan och tänkte på någon lärarinnas urringning och sen när ett gäng minidante låg utsprida över magen så kunde man pusta ut knäppa igen och känna sig rätt tillfreds. Men sen blev det liksom tråkigt att onanera till dylika fantasier och det blev att fantasierna eskalerade vidare och man gick från oskyldigt till grövre till äckligt. Mot slutet av 80talet så krävdes det att jag tänkte ihop något riktigt sick för att kunna styvna till och komma på humör. Den skammen man känner när man torkar av sig själv efter ha fantiserat om dvärgar, falukorvar och shemales är grymt jobbig och det tar nästan glädje av hela självbefläckelsen.

Men så i början av 90 talet kom så Internet och jag kunde stänga av min hjärna och stänga det där lilla rummet där onanifantasierna huserade och istället så kunde jag på nätet botanisera mellan tyskamatör porr och hela godzilla serien osv osv. Även om jag ibland halkade in på lite sick stuf så kunde jag alltid försvara mig med att det i alla fall inte var min fantasi, utan jag var bara en inocent bystander som råkade halka in på sidan när jag herrsurfade.

Well nu sitter jag här snart 35 år gammal och är en herrsurfare av rang. En person som kan herrsurfa och befläcka sig själv utan minsta tillstymmelsen av skam och är livrädd att öppna dörren till mina gamla onanifantasier. Banne mig om jag inte skall hålla mig tills vi flyttat.

Nä nu skall jag fortsätta ha semester genom att sitta här i butiken och jobba.

Döden

/D

2 comments:

rewdboy said...

haha...fyfan va du skriver bra ibland

"Mot slutet av 80talet så krävdes det att jag tänkte ihop något riktigt sick för att kunna styvna till och komma på humör. Den skammen man känner när man torkar av sig själv efter ha fantiserat om dvärgar, falukorvar och shemales är grymt jobbig och det tar nästan glädje av hela självbefläckelsen."

Sus said...

Du är en sjuk man Dante. Helt skruvad!
And we lööööv it!

:)