Saturday, September 09, 2006

Så stänger jag ännu en vecka.

Det har varit rätt mycket jobb på sista tiden och jag är så där tom och orklös när jag kommer hem. När jag jobbat 60 timmar veckor så har ju stackars tjejen hamnat i kläm i och med att jag inte kunnat gå i möbelaffärer, sitta i timmar och fika eller gå på långa promenader. Som den fantastiska kille jag är så har jag däför uppmuntrat tjejen att skaffa en hobby! Typ få ut all sin energi på något annat så jag kan slöa och titta på footboll och dricka öl som den äkta homer kopia jag är.

Så nu har ju tjejen börjat gå på dykkurs! Well är det någon mer som har sätt filmen där den överarbetade och trötta pojkvännen försummar sin flickvän och pushar ut henne och tvingat henne att skaffa en hobby, och så rymmer hon iväg till bahamas med sin dykinstruktör.

Well jag har ju sätt den filmen så jag insåg i veckan att jag hade två val, antingen umgås och vara trevlig eller helt enkelt köpa hennes kärlek. Självklart så valde jag att köpa hennes kärlek.

Så efter en lång dag i Göteborg på måndagen så bokade jag om mitt tåg på tisdagen så jag kom upp till Stockholm i tid för att hinna ta mig till söder och C/o Stockholm för att för 600 riskdaler inhandla två stycken orgasmer. Well för er som är lyckligt lottade att ej ha en sminktokig tjej så har jag inte fått reapris på blåsjobb utan det är alltså två stycken sminkprylar jag köpt åt henne

För övrigt så var det skumt att vara tillbaka i stockholm for fucks sake det var endå mitt hem i sex år och nu kände jag mig som en fucking tursit som gick omkring med stora ögon och en förundrad blick över hur mycket folk det var i stan. Det var en ganska lugn tis och ons i sth det blev några öl på riche men thats that. Fan vad jag börjar bli gammal. Inge skumpa flaskor inga drinkbrickor nä ett gäng trötta öl och sen hem till hotellet.

Övrigt i veckan så har det inte hänt så mycket. Idag var jag iofs duktig och var ute och cyklade för första gången sen jag vart sjuk, det var grymt jobbigt jag kände mig så svag. Men well done att jag tog mig ut. Som en belöning till mig själv så sitter jag nu och spelar poker, dricker öl och lyssnar på musik och har det rätt bra. Tjejen är iväg och har en tjejkväll, ni vet sån där där dom rakar armhålerna och håller mustarscharna i stång.

/D

3 comments:

Anonymous said...

What ever happened to peace love and understanding? All I see is news on elite .

Dante said...

Tone - nä det är ju du som stängt din blogg ju!

jag är bara så där oproduktiv som bara jag kan vara ;-)

/D

Dante said...

Tone- Gör som jag och ha två bloggar!

en blogg där jag hyllar min tjej dvs den här bloggen som hon så klart får läsa. Och sen så har jag en hemlig som hon ej vet om där jag kan dissa henne.

;-)

Jag ser fram emot bloglänken.
/D