Wednesday, September 02, 2009

Mitt liv är slut

Ja som ni märker så skriver jag inte så ofta. Det av den enkla anledningen att inget kul händer i mitt 36 åringa liv. Eller iofs gå på boll och köpa kläder är ju iofs kul men det är ju knappast något ni vill läsa om dagarna i enda.

Jag har inget roligt eller spännande att berätta nu heller utan jag vill använda bloggen som en bikt eller kanske inte en bikt, för det är inte jag som felat, utan snarare skriva av mig och bearbeta det som hänt.

Jag har blivit våldtagen.

Så nu är det sagt. Inte helt lätt att outa något sånt men jag känner ´jag måste prata av mig.

Det var min hund Charlie som våldtog mig häromdagen.

Hunden Charlie har en rätt osund fascination med min bakreregion aka röven. Han vill dit och slicka och lukta och bete sig allmänt sunkigt. Jag är ju inge fans av detta beteende varpå charlie har lärt sig att sådan hyss tolereras ej. Men trotts detta så försöker han ibland. Favoritstunderna för dessa attacker är när jag kommer ut från duschen då kommer han likt ett lejon galopperande fram för att få lukta och i bästa fall få slicka lite. När jag hör ljudet av tassar dåna mot parketten ja då söker jag skydd och lämnar först badrummet när min skyddsdräkt, kalsongen, är på sin plats.

Men häromdagen så överraskade Charlie mig. Han ändrade sitt beteende. Han kom inte springandes utan han smög fram. Han smög så bra helt ljudlöst som ett trolleritrick var han bara där, utan att jag märkt något. Jag stod i godan ro och torkade mina ben och hade då en position där jag lutade mig fram och flashade röven rätt upp i luften. Snabbt som en spottkobra var charlie där och slickade mig i röven. Vi snackar inte en liten lätt slickning på ena skinkan utan vi snackar djup penetration. Alltså vi har väl alla till mans haft fingrar eller diverse attiraljer där bak i samband med sexuella aktiviteter. Men inget jag upprepar inget har varit så långt upp i Farbror Dantes allra hemligaste rum som Charlies tunga. Alltså hundtungan var så långt uppe att det nästan kändes som jag hade två tungor båda i min egna mun.

Jag ryser när jag tänker på det. Jag våldtäcksduschar dagligen för att få bort min ångest.

Jag kommer aldrig bli hel igen

/D

6 comments:

rewdboy said...

och innan han slickade dig i rektum så hade han slickat sig själv. tänk på det..
usch!

Anonymous said...

awesome

Anonymous said...

Hundar slickar väl bara människor i skrevet som inte sköter sin hygien?

STewe said...

LOL!
Hmm sex med djur är ju inte direkt olagligt så länge djuret inte lider men hur är det om ägaren lider av det?

n'batha said...

Ha ha ha ha! :D Fan, jag skrattade i en timme efter att ha läst det här!

Blev själv attackerad av en katt som tyckte att mina juveler var som ett garnnystan. Självklart står katten i Nybroviken med tassarna kloklippta och ingjutna i betong.

Anonymous said...

lart mycket