Friday, February 06, 2009

jag avgår

Ja så var det fredag och visst piffar ni väl upp er lite extra då?

Det gör i alla fall jag. Jag har min mörkblå boss kostym, ny ansad pung och med ett par kalsonger som på ett värdigt sätt håller mitt kön aka stora svarta fasan på plats. Jag känner mig mao rätt het och snygg. Bra så!

Sen kom jag till jobbet och noterade att det hade skett en smärre katastrof jag hade glömt ta av mig min pyjamas. Som alla 35+ gubbar sover man ju med en pyjamas i extremt tjockt tyg med ett härligt modernt mönster. Och istället för att ta på min en skön soft Hackett skjorta har jag då tagit på mig en pyjamas.



jag hugger mig själv och avgår.

/D

6 comments:

Jo tjena said...

Hahaha snyggt!

Mamma Vilja said...

Jag minns en tid när jag kröp ur mitt tält på morgonen och gick till jobbet i samma kläder jag sovit i. Fast det var i en annan tid, en annan kultur, annat klimat och en annan tidszon.

Anonymous said...

hahaha, skönheten!

Anonymous said...

Mjorå, onekligen lite likt en pyjamas det där....

rewdboy said...

bara snubbar med pondus kan bära upp pyjamas på jobbet!

Dante said...

kan man gå till jobbet med morgonstånd kan man gå till jobbet med en pjamas liknande skjorta säger jag!

/D